Talere & indhold

Per Eeg
Managing Partner, Devoteam

Åbningskeynote: Automatisering, samarbejde og løsninger i samspil

Per er Managing Partner samt leder af Devoteams engagement i den offentlige sektor. Per er desuden en blændende oplægsholder og har en sikker hånd, når rapporter og beslutningsoplæg skal skrives.

    Læs mere

    Jannik Svensson
    Project Director, Devoteam

    Highlights fra årets ESDH|ECM Rapport 2021

    v. Devoteams faglige ekspertpanel: Christian Wahlstrøm Larsen, Lead Consultant, Jannik Svensson, Project Director, og Lene Kirk Schad, Project Director, Devoteam. Facilitator: Per Eeg, Managing Partner.

    Devoteams ESDH|ECM Rapport 2021 er udkommet, og vi sætter spot på rapportens højdepunkter. Danmarks førende ESDH/ECM-eksperter, Christian Wahlstrøm Larsen og Jannik Svensson, kaster lys over vores store leverandørundersøgelse, og Lene Kirk vil supplere med kundeundersøgelsen.

    Som vanligt vil en veloplagt Managing Partner, Per Eeg, facilitere en underholdende debat, og dine spørgsmål til panelet er velkomne.

    Jannik Svensson

    Jannik har mere end 25 års erfaring med ESDH-/ECM-området og har som arkitekt og projektleder hjulpet vores kunder med at kravspecificere, anskaffe og implementere nogle af de største og mest komplekse løsninger herhjemme. Jannik er medforfatter på Devoteams ESDH|ECM-rapport.

    Læs mere

    Christian Wahlstrøm
    Lead Consultant, Devoteam

    Highlights fra årets ESDH|ECM Rapport 2021

    v. Devoteams faglige ekspertpanel: Christian Wahlstrøm Larsen, Lead Consultant, Jannik Svensson, Project Director, og Lene Kirk Schad, Project Director, Devoteam. Facilitator: Per Eeg, Managing Partner. 

    Devoteams ESDH|ECM Rapport 2021 er udkommet, og vi sætter spot på rapportens højdepunkter. Danmarks førende ESDH/ECM-eksperter, Christian Wahlstrøm Larsen og Jannik Svensson, kaster lys over vores store leverandørundersøgelse, og Lene Kirk vil supplere med kundeundersøgelsen.

    Som vanligt vil en veloplagt Managing Partner, Per Eeg, facilitere en underholdende debat, og dine spørgsmål til panelet er velkomne.

    Christian Wahlstrøm

    Christian er konsulent inden for information management. Han har mange års erfaring med udvikling og implementering af informationssystemer fra både kunde- og leverandør- og rådgiversiden, herunder med datamodellering, kravspecificering og projektledelse. Christian er medforfatter på Devoteams ESDH|ECM-rapport.

    Læs mere

    Lene Kirk Schad
    Project Director, Devoteam

    Highlights fra årets ESDH|ECM Rapport 2021

    v. Devoteams faglige ekspertpanel: Christian Wahlstrøm Larsen, Lead Consultant, Jannik Svensson,  Project Director, og Lene Kirk Schad, Project Director, Devoteam. Facilitator: Per Eeg, Managing Partner. 

    Devoteams ESDH|ECM Rapport 2021 er udkommet, og vi sætter spot på rapportens højdepunkter. Danmarks førende ESDH/ECM-eksperter, Christian Wahlstrøm Larsen og Jannik Svensson, kaster lys over vores store leverandørundersøgelse, og Lene Kirk vil supplere med kundeundersøgelsen.

    Som vanligt vil en veloplagt Managing Partner, Per Eeg, facilitere en underholdende debat, og dine spørgsmål til panelet er velkomne.

    Lene Kirk Schad

    Lene er specialist i vidensorganisering og har stor erfaring inden for procesoptimering – enten til en ny manuel arbejdsgang eller til en elektronisk arbejdsgang.  Lene har arbejdet med E(S)DH i flere organisationer, og har praktisk erfaring med bl.a. kravspecificering, sporbarhed og test samt records management og metadatamodellering. 

    Læs mere

    Mikkel Kristiansen
    Automation Lead og Partner i Devoteam Management Consulting

    Et automatiseret ESDH/ECM

    Indholdet opdateres. 

    Mikkel Kristiansen

    Mikkel Kristiansen står i spidsen for Devoteams Business Automation team. Han har stor erfaring med teknologiledelse og digital transformation fra it-branchen og senest fra finans, hvor han stod for at opbygge Nordea banks Robotic Services afdeling. I Devoteam arbejder han med at indføre RPA i større virksomheder og organisationer, og rådgiver omkring skalering, governance og risk for at sikre den hurtigste vej til gevinstrealisering.

    Læs mere

    Dennis Nørmark
    Forfatter, antropolog og kendt fra radio og tv.

    Pseudoarbejde

    Aldrig har vi haft flere effektiviseringer og digitale løsninger, der burde frisætte mere tid til kerneopgaven, og aldrig har vi brugt vores tid på flere overflødige ting end nu. I hvert fald ifølge Dennis Nørmark, der sammen med filosoffen Anders Fogh Jensen har udgivet debatbogen ”Pseudoarbejde – hvordan vi fik travlt med at lave ingenting”, der øjeblikkeligt strøg til tops på bestsellerlisten.

    Igennem foredraget stiller Nørmark skarpt på alle de overflødige opgaver, vi fylder arbejdstiden med. Alle de møder, rapporteringer, e-mails, registreringer, PowerPoint præsentationer, målinger, policies og andre selvopfundne arbejdsopgaver, der forhindrer os i at skabe værdi, innovere og først og fremmest skabe en meningsfuld arbejdsdag. Et problem, der plager det private erhvervsliv mindst lige så meget som det offentlige.

    I foredraget vil Dennis Nørmark fortælle om, hvad pseudoarbejde er, hvor udbredt det er og hvordan det kunne gå så galt.

    Foredraget er en provokerende og øjenåbnende indsigt i de arbejdsopgaver, vi spilder hinandens tid med, og de simple ændringer medarbejdere og ledere kan implementere for at trække tæppet væk under administrative overflødigheder og vrangforestillinger om, hvad der faktisk er vigtigt.

    Vi har alle travlt, men hvad har vi egentlig travlt med?

    Dennis Nørmark

    Dennis Nørmark er en kendt antropolog, forfatter, facilitator og foredragsholder. Han er kendt som en dygtig videnskabsformidler, som er hyppigt medvirkende i både radio og tv. Han er en åbenmundet men præcis analytiker af samfundsmæssige, politiske og kulturelle spørgsmål. Dennis holder foredrag og workshops i både det private -og offentlige erhvervsliv.

    Dennis er en kendt og populær foredragsholder, der er forfatter til den meget roste bestseller ”Pseudoarbejde – hvornår fik vi travlt med at lave ingenting?”. Bogen har for alvor sat indholdet i vores arbejde til debat.

    Dennis har medvirket i talrige programmer i både radio og tv, blandt andet har han haft fast plads i flere forskellige radio- og tv-formater. Han er kendt som en analytisk skarp observatør af mange forskellige samfundsforhold. Dennis Nørmark har igennem en årrække arbejdet som konsulent og keynote speaker i erhverslivet med et skarpt blik på at rådgive topledere om særligt kulturforskelle i forretningslivet.

    Derudover arbejder Dennis med ledelse i flere forskellige organisationer herunder Danmarks Radio, hvor han er næstformand for bestyrelsen i Danmarks største medievirksomhed.

    Læs mere

    Anders Edlund
    Vice President, Nordic Sales

    Bridge the gap between structured & unstructured data

    The future of ECM is connected. Collaboration with internal and external stakeholders is key and digital client experience becomes more and more important. With M-Files you have the valuable content available in the right context.

    Anders Edlund

    Anders is the Vice President of Nordic Sales at M-Files. Anders brings over 30 years of enterprise sales and sales management experience to M-Files. Most recently he was the VP Nordic Sales for Pagero Sverige AB, a global SaaS network company, automating “Purchase to Pay and Order to Cash (P2P & O2C) processes. Anders has held several roles leading sales at companies like Verizon, Dimension Data, ATEA and NEC. He holds a BA in Marketing Economics and a Master’s in Business Leadership from IHM Business School, Gothenburg, Sweden. Anders also has a degree in Mechanical Engineering from Polhems in Gothenburg Sweden.

    Læs mere

    Morten Jensen
    Principal Product Manager, TietoEVRY

    ESDH/ECM, sikker håndtering af jeres sagsdata – tilgang og transparens

    Vi lever i en digital verden, hvor de digitale værktøjer løbende skal moderniseres. Vi skal standardisere forretningen sammen med det offentlige og bygge nyttig funktionalitet ind, som kan bidrage til at fjerne unødvendigt tidsforbrug, hvor det er muligt. Vi må i fællesskab, aktørerne imellem, arbejde bedre i samspil med teknologien, og navigere rundt i og øve os med de muligheder, som ligger i ny teknologi. Og det er på tide at tage en snak om kunstig intelligens (AI) på en forståelig og praktisk måde.

    Hvordan bruges AI i offentlig sektor i dag? Offentlige myndigheder har taget AI i brug og får besparelser på tusindvis af arbejdstimer hvert år. Morten Jensen sætter med denne session AI i et praktisk perspektiv med konkrete eksempler på brug af AI og ser på udfordringerne og ikke mindst mulighedsrummet, som åbner sig.

    Morten Jensen

    Morten Jensen er Principal Product Manager for Public 360° produktfamilien og har arbejdet med produktet i størstedelen af sin karriere. Hans fokus er at sikre understøttelse af nøgleprocesser i den offentlige sektor gennem standard software og at tilbyde en intelligent digitaliseringsplatform, som gør kunderne i stand til at møde de stigende krav om effektivisering, fleksibilitet, borgerservice og kontrol, som de er underlagt.

    Læs mere

    Jakob Brix
    Senior Business Architect, KMD

    Fremtidens digitale informationsbehandling

    Danmark er af FN kåret som førende inden for digitalisering af den offentlige sektor. Det er en kåring, vi kan være stolte af, men det kræver et konstant fokus på at forbedre den måde vi arbejder på og et konstant fokus på optimering af vores digitale forretning, hvis vi ønsker at opretholde den førsteplads. KMD WorkZone har de seneste år haft fokus på at udvikle løsningen fra en applikation til en Enterprise Information Management (EIM) platform, hvor præmissen for at etablere løsninger og dermed forretningsunderstøttelse er fuldstændig forandret. Men hvad betyder det, for den måde vi arbejder? Hvad betyder det for dig som kunde? Og hvad betyder det for Danmarks førende rolle inden for digitalisering?

    Læs mere

    Peter Hansen
    Project Director, Devoteam

    Highlights fra årets ESDH | ECM-rapport

    v. Devoteams faglige ekspertpanel, Peter Hansen, Project Director, Christian Wahlstrøm Larsen, Lead Consultant og Lene Kirk Schad, Project Director, Devoteam. Facilitator: Per Eeg, Senior Partner. 

    Devoteams ESDH | ECM rapport 2020 er udkommet, og vi sætter spot på rapportens højdepunkter. Vi har derfor sat vores faglige ekspertpanel i stævne. Hvordan ser markedet for håndtering af kritisk information ud anno 2020? Hvad med leverandørerne, hvordan går det med dem? Hvad trender, og hvad kan vi forvente i fremtiden? Senior Partner, Per Eeg, er veloplagt og klar til at facilitere en underholdende debat, og dine spørgsmål til panelet er velkomne.

    Peter Hansen

    Peter er en erfaren konsulent, som arbejder inden for Devoteams forretningsområde ECM og Information Management. Peter har mere end 20 års erfaring med implementering af ESDH-/ECM-løsninger både fra kunde- og rådgiversiden. Peter har desuden været medforfatter på Devoteams ESDH|ECM rapporter 2017-2020.

    Læs mere

    Christian Wahlstrøm Larsen
    Lead Consultant, Devoteam

    Highlights fra årets ESDH | ECM-rapport

    v. Devoteams faglige ekspertpanel, Peter Hansen, Project Director, Christian Wahlstrøm Larsen, Lead Consultant og Lene Kirk Schad, Project Director, Devoteam. Facilitator: Per Eeg, Senior Partner. 

    Devoteams ESDH | ECM rapport 2020 er udkommet, og vi sætter spot på rapportens højdepunkter. Vi har derfor sat vores faglige ekspertpanel i stævne. Hvordan ser markedet for håndtering af kritisk information ud anno 2020? Hvad med leverandørerne, hvordan går det med dem? Hvad trender, og hvad kan vi forvente i fremtiden? Senior Partner, Per Eeg, er veloplagt og klar til at facilitere en underholdende debat, og dine spørgsmål til panelet er velkomne.

    Christian Wahlstrøm Larsen

    Christian er konsulent inden for information management. Han har mange års erfaring med udvikling og implementering af informationssystemer fra både kunde- og leverandør- og rådgiversiden, herunder med datamodellering, kravspecificering og projektledelse. Christian er medforfatter på Devoteams ESDH|ECM-rapport.  

    Læs mere

    Michael Ekegren Christensen
    Partner, Netcompany

    ESDH/ECM som moderne & intelligent workspace

    ESDH/ECM rummer en række kvaliteter omkring sikker informationshåndtering og at kunne målrette sagsbehandlingsværktøjer mod de rette målgrupper i sin organisation. Netcompany præsenterer GetOrganized som kombinerer og sammensmelter den offentlige rammearkitektur med personlige og organisatoriske produktivitets features – i en moderne brugergrænseflade med  intelligente features for bedre og all-round understøttelse af alt fra simple til avancerede processer som eventuelt automatiseres ved brug af eksterne workflow maskiner i Office365.

    Michael Ekegren Christensen

    Michael Ekegren Christensen er Partner i Netcompany A/S og CPO for GetOrganized produktet igennem mere end 15 år. Michael har ansvaret for at få GetOrganized og ESDH/ECM til at spille ind i organisationernes IT  og forretningsmiljøer, at adoptere og tilpasse både disciplin og produkt til de konstante ændringer indenfor Microsoft platformen samt at få det til at spille sammen med og indenfor de offentlige rammearkitekturer, for dermed at bringe et compliant og moderne produkt til markedet. Michael er uddannet cand. polyt fra DTU med speciale i vidensbaserede systemer og platforme og har således arbejdet intensivt med ECM/ESDH de seneste 20 år.

    Læs mere

    Kim Sørensen
    Salgsdirektør, Formpipe

    Det skal være nemt at gøre det rigtige

    Acadre er en løsning, der har gennemlevet en radikal forandring de sidste par år. En grundig brugeranalyse hos vores kunder satte for alvor gang i forandringen og definerede, hvor vores udviklingsrejse skulle tage os hen. På Formpipes indlæg vil vi fortælle lidt om, hvad det var, der satte os i gang, og hvad det konkret betyder, når vi siger det skal være nemt at gøre det rigtige.

    Kim Sørensen

    Kim Sørensen har været ansat i Formpipe i 7 år, og han primært arbejdet med salg og forretningsudvikling på ESDH-området. Dette vedrør særligt løsningerne Acadre, Platina og Adoxa men også beslægtede applikationer, der understøtter den offentlige sagsbehandling.

    Læs mere

    Birgir I. Sigurdsson
    Head of Client Projects, Partner, SkabelonDesign

    Tilgængelighed i dokumenter og sagsbehandling

    Tilgængelighed i dokumenter har i mange år været et overset og nedprioriteret område, men efter ”Lov om tilgængelighed af offentlige organers websteder…” d. 8. juni 2018, har denne prioritering ændret sig markant. I oplægget vil Birgir komme ind på, hvordan tilgængelighedskravet påvirker jeres skabeloner og dokumenter, og hvordan man som skabelonadministrator og sagsbehandler kan sikre tilgængelighed, herunder i et ESDH-flow.

    Birgir I. Sigurdsson

    Birgir er Head of Client Projects hos SkabelonDesign. Birgir har tidligere været ansvarlig for SkabelonDesigns partnersamarbejde og lead på alle virksomhedens konsulentydelser. Birgir har stor erfaring fra den offentlige sektor, hvor han har ledet utallige implementeringer af komplekse skabelon- og ESDH systemer. Birgir tager ofte rollen som den tekniske projektleder og kan med sin store faglige viden omkring systemer sikre, at kundens behov løses. De sidste par år har Birgir arbejdet meget med at sikre tilgængelighed i dokumenter, herunder udvikling af SkabelonDesigns tilgængelighedsværktøjer i Word og PowerPoint

    Læs mere

    Niels B. Johansen
    CTO og partner, Dania Software

    Sikker redigering af dokumenter i Office 365

    Niels B. Johansen fra Dania Software demonstrerer, hvordan man nemt og sikkert redigerer dokumenter online, direkte fra et ESDH-system, uden at efterlade lokale filer eller gå på kompromis med datasikkerheden.

    Dania Software tager Morten Friis Dall, forretningsarkitekt fra Brugerklubben SBSYS,med som gæstetaler - han vil fortælle, hvordan Connect 365 har gjort det let at opretholde et højt niveau inden for datasikkerhed.

    Niels B. Johansen

    Niels B. Johansen, CTO og partner i Dania Software, har med mere end 30 år i softwarebranchen både erfaring og fremsyn. Niels går forrest i digitaliseringen af den offentlige sektor ved at skabe smartere arbejdsgange og deltager derudover aktivt i Digitaliseringsstyrelsens netværksgruppe om webtilgængelighed.

    Læs mere

    Morten Friis Dall
    Forretningsarkitekt, Brugerklubben SBSYS.

    Sikker redigering af dokumenter i Office 365

    Niels B. Johansen fra Dania Software demonstrerer, hvordan man nemt og sikkert redigerer dokumenter online, direkte fra et ESDH-system, uden at efterlade lokale filer eller gå på kompromis med datasikkerheden. Dania Software tager Morten Friis Dall, forretningsarkitekt fra Brugerklubben SBSYS,med som gæstetaler - han vil fortælle, hvordan Connect 365 har gjort det let at opretholde et højt niveau inden for datasikkerhed.

    Morten Friis Dall

    Med afsæt i et mangeårigt virke som bl.a. chefkonsulent og IT-arkitekt i Odense Kommune, arbejder Morten med modernisering af Brugerklubbens arkitektur. Det handler om at skabe sammenhæng mellem ESDH og fagsystemer, implementere en SOA-arkitektur og sikre sammenhæng til fællesoffentlige initiativer.

    Læs mere

    Gorm Priem
    Partner, ProActive

    Sådan giver COVID-19 bedre ESDH

    I dette indlæg kaster ProActive/WorkPoint et usentimentalt blik på tre overordnede ting, erfaret af Corona-tiden, under overskriften: Det nye, det gamle og det voldsomt accelererede. ProActive/WorkPoint vil desuden give nogle pejlemærker ift., hvad der vil være væsentligt at fokusere på i tiden efter Corona i arbejdet med ESDH og den digitale arbejdsplads, herunder virtuelle møder, sikkerhed og den intelligente arbejdsplads. 

    Gorm Priem

    Gorm Priem er Partner i ProActive A/S, hvor han er overordnet ansvarlig for strategiprocessen, forretningsudvikling og konceptudvikling. Derudover har Gorm ansvaret for en række af ProActive’s største kunder, herunder mange offentlige kunder og rådgivningsvirksomheder og bruges ofte til strategisk rådgivning og som oplægsholder. Gorm er bachelor i filosofi og datalogi og har en MBA fra DTU. Den unikke kombination af indsigt i mennesker, teknologi og ledelse har Gorm blandt andet anvendt i arbejdet med implementering af vidensdeling og digitale arbejdsprocesser hos nogle af Danmarks største organisationer igennem mere end 20 år.

    Læs mere

    Juha Saarela
    Vice President, Sales Nordics, M-Files

    Intelligent Information Management - building a better workplace

    M-Files is a unique intelligent information management solution that improves how businesses secure, process and manage data and content. Juha will be talking about how to build a better digital workplace with intelligent information management.

    Juha Saarela

    Juha has more than 20 years of experience in the software, telecommunications and electricity transmission & distribution industries. With 10 years of ECM expertise at M-Files, Juha has served in senior sales roles with responsibilities for managing key accounts and nurturing top prospects. Before joining M-Files, Juha helped to pioneer smart phone product creation at Nokia and also co-founded Plenware, a software company that was acquired by Cybercom Group. He has also led international project operations and coordinated research and development at Areva T&D (now a part of GE). 

    Læs mere

    Mads Gottlieb
    Lead Consultant, Inviso by devoteam

    Datadrevet sagshåndtering i Københavns Kommune

    Mads Gottlieb fra Inviso by Devoteam vil fortælle, hvordan man kan skabe effektiv ESDH ved brug af data. Han tager udgangspunkt i en kundecase, hvor Inviso by Devoteam har bygget en Alteryx model og en række dashboards til at skabe transparens og overblik i sagsgangene i Københavns Kommune. Modellen kører med opdateret data hver måned, og ved hjælp af visualiseringer skabes der et nemt overblik, så kunden hurtigt kan få en status på sagsgangene i afdelingen.

    Mads Gottlieb

    Mads er en stærk projektleder i Inviso by devoteam med et bredt skill-set, som han har opbygget gennem 7+ år i konsulentbranchen. Mads anvender en analytisk tilgang med fokus på menneskelige relationer for at sikre agil projektudførelse og levering af målbare resultater.

    Læs mere

    Jesper Storm Hansen
    IT & Development Manager, Risk Intelligence

    Highlights fra de tre nominerede til ESDH|ECM-prisen 2020

    Hvad gør de bedste bedre? Lyt med, når de tre nominerede til årets ESDH|ECM-pris kommer på scenen, og giver deres erfaringer videre. Du kan møde Miljøstyrelsen, Risk Intelligence og Syddjurs Kommune. Læs mere her om projekterne her

    Jesper Storm Hansen

    Jesper is overall responsible for IT strategy and use of information technology, including development projects, operations and Application Management.

    Before joining Risk Intelligence Jesper has worked as project manager, CIO and CEO being responsible for business development and project management within the areas of development and operation of web portals, IT in general, marketing, sales, and management, as well as utilization of the digital potential.

    He has a Graduate Diploma in Business Administration (Marketing) from Copenhagen Business School.

    Læs mere

    Hans Tino Hansen
    CEO and founder, Risk Intelligence

    Highlights fra de tre nominerede til ESDH|ECM-prisen 2020

    Hvad gør de bedste bedre? Lyt med, når de tre nominerede til årets ESDH|ECM-pris kommer på scenen, og giver deres erfaringer videre. Du kan møde Miljøstyrelsen, Risk Intelligence og Syddjurs Kommune. Læs mere her om projekterne her

    Hans Tino Hansen

    Hans Tino Hansen is founder and CEO of Risk Intelligence. He specialises in intelligence and maritime security risks for shipping, offshore, oil and gas companies. In addition, he has been advising a range of companies and governmental organisations at management level since 2001. He has led the development of the “Four Circles Model” for understanding the impact of and inter-relation between terrorism, insurgency, organised crime and piracy. From 2005 the company started analysing piracy in general and Somalia and West African piracy in particular. During 2007 he started development of the web-based global maritime security risks monitoring solution, MaRisk, which today is used by a number of private companies operating more than 14 per cent of the world merchant fleet in international traffic and by navies around the world. He holds a master’s degree in economics from the University of Copenhagen. Prior to his studies he served in the Danish Army for two years and later in the army reserve for eight years. He has contributed to books on maritime security and is consulted as a commentator by the international and Danish media. 

    Læs mere

    Dorte Bundgaard Sivebæk Lind
    Teamkoordinator, Syddjurs Kommune, It og Digitalisering

    Highlights fra de tre nominerede til ESDH | ECM-prisen 2020

    Hvad gør de bedste bedre? Lyt med, når de tre nominerede til årets ESDH | ECM-pris kommer på scenen, og giver deres erfaringer videre. Du kan møde Miljøstyrelsen, Risk Intelligence og Syddjurs Kommune. Læs mere her

    Dorte Bundgaard Sivebæk Lind

    Dorte er ansat i It og digitalisering i Syddjurs Kommune og har siden 2008 været ESDH-systemansvarlig for kommunens ESDH-system. I 2016 blev hun også teamkoordinator for Team Post, ESDH, og Indsigt, som er et tværgående team som består af 6 medarbejdere fra forskellige dele af organisationen. Teamet har driftsansvaret for vores ESDH-system og mange af de systemer, der ligger ’rundt om’, som f.eks. postfordeling, digital post, SAPA, Åben Indsigt, blanketsystemet mv.

    Læs mere

    Lene-Marie Fast
    Superbruger af kommunens ESDH-system, Syddjurs Kommune

    Highlights fra de tre nominerede til ESDH | ECM-prisen 2020

    Hvad gør de bedste bedre? Lyt med, når de tre nominerede til årets ESDH | ECM-pris kommer på scenen, og giver deres erfaringer videre. Du kan møde Miljøstyrelsen, Risk Intelligence og Syddjurs Kommune. Læs mere her

    Lene-Marie Fast

    Lene-Marie er ansat i Sygedagpenge udbetaling under Center for Ydelse og administration i Syddjurs Kommune og har siden kommunesammenlægningen i 2007 også været superbruger på kommunens ESDH-system. I 2012 startede hun som ESDH medarbejder med 10 timer om ugen - resten af tiden bruger hun på administrativt arbejde. I 2016 blev Team Post, ESDH og Indsigt oprettet, og hun blev en del at dette. Lene-Marie bruger en del af tiden i teamet til bl.a. at undervise nye medarbejdere i ESDH-systemet, løser supportsager med fejlmeldinger/spørgsmål fra brugere og er med i implementeringen af SAPA.

    Læs mere

    Michael Madvig
    Sales Director

    Tættere på himlen - Indlæg v. KMD

    Michael Madvig og Jakob Brix giver en anderledes indføring i, hvordan I kan fortsætte jeres digitaliseringsrejse og komme tættere på himlen med sager og dokumenter i forskellige udgaver af skyen. I får styring, slides og software når vi illustrerer, hvordan vi tager jer i den version af skyen, der passer bedst til jer.

    Så glem tyngdeloven, hæng på, kom med og se solen bag skyerne.

    Michael Madvig

    Michael er Sales Director i KMD WorkZone og har gennem mere end 20 år arbejdet med ESDH|ECM-løsninger. Michael har været med til at skabe ESDH-løsninger sammen med kunderne i den offentlige sektor gennem 12 år og har også været i rådgivningsbranchen og rådgivet om strategi og løsningsvalg på ECM-området samt om styring af projekter og leverandører.

    Læs mere

    Kim Bruhn-Rasmussen
    Partner, Solusi

    Konsolidér alle jeres data i ét samlet Dashboard, og opnå samlet overblik over forretningen

    Mød Danmarks nye spiller på ECM/ESDH-markedet, Solusi, med platformen fra ELO Digital OfficePå dette indlæg vil de vise, hvordan man ved at konsolidere flere løsninger som ECM/ESDH, Contract Management, Vendor/Risk/Compliance Management og GDPR, kan genbruge de samme data, og skabe et samlet overblik over forretningen ved brug af Dashboard. Ved at samle data ét sted skabes der sikkerhed for at data bliver slettet rettidigt (GDPR). En løsning, der dagligt bruges af mere end 1 mio. brugere på verdensplan.

    Kim Bruhn-Rasmussen

    Kim Bruhn-Rasmussen er Partner i Solusi, og har 25 års erfaring fra ESDH/ECM-
    markedet på både rådgivning og den tekniske side. Kims primære fokus er på de store gevinster, der er ved at genbruge data på tværs af forretningen, og det overblik det giver ved brug af ESDH/ECM-platformen fra ELO.

    Læs mere

    Jacob Skov Andersen
    Operasanger

    Frokosten synges ind

    Sanger Jacob Skov Andersen og pianist på Operaakademiet Sofia Wilkman synger/spiller frokosten ind. 

    Læs mere

    Simon Guldager
    CTO og partner i Nobly A/S

    Hvorfor OnBase for 11. år i træk af Gartner er anerkendt som en af verdens stærkeste Content Service Platfome

    Simon Guldager, CTO og partner i Nobly giver sit bud på, hvorfor OnBase er den helt rigtige platform at bygge sin content service strategi omkring, og han giver eksempler på de værdi- og effektivitetsskabende resultater der opnås, når man sætter strøm til sine processer. Simon vil endvidere inddrage relevante kundecases, hvor OnBase har været central i forbindelse med kundernes digitaliseringsrejse.

    Læs mere